sestdiena, 2011. gada 18. jūnijs

Trešais upuris - Kamerona Diaza

Šī aktrise, vismaz man, uzreiz asociējas ar "Čārlija Eņģeļiem". Kamerona savā dzīvē ir spēlējusi vairākās filmās un daudzas no tām ir bijušas veiksmīgas. Vēl raibāka ir viņas mīlas dzīve. Pie kārtīga vīra un ģimenes, viņa vēl nav tikusi, kaut gan vecums jau ir solīds.

17.jūnijā viņa tika manīta filmas "Sliktā skolotāja" pirmizrādē, Vācijā. Tātad, varam apspriest viņas izskatu.


Mīnusi
  1. Pirmais, kas man lec acīs ir viņas rokas. Johaidi! Nu tas gan nav skaisti. Es domāju, šādas rokas ir jāpiesedz, jo šis tērps viņas izceļ vēl vairāk.
  2. Pārāk vienveidīgs, nav nekādas rozīnītes.
  3. Vecums liek manīt sevi. Mati savākti nevīžīgi un nepiemēroti tik klasiskam tērpam.
  4. Kopvērtējumā, ļoti vīrišķīgi. Kur ir jautrā un sievišķīgā Kamerona?
Plusi
  1. Klasika vienmēr ir modē, tāpat, kā melnais.
  2. Man patīk viņas kurpes, bet būtu labi, ja tā būtu baltas, tas radītu vismaz kaut kādu kontrastu.
  3. Rokassprādze dod vismaz kaut kādu akcentu, bet es izvēlētos ko citu.
Kopvērtējumā man nepatīk. Tagad, gaidu Jūsu viedokļus!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru